Veiledning

Hvordan bruke nettbutikken?

  1. Velg produkter og antall i produktlisten, eller inne på produktsidene på vanlig måte.
  2. Velg valuta på forsiden, eller inne på hvert produkt. Valutavelgerens kurser oppdateres daglig ved hjelp av tjenesten Fixer.io
  3. Velg fraktalternativer i din handlekurv. Din lokasjon oppdages ved hjelp av tjenesten MaxMind og dette brukes til å foreslå fraktalternativer. Du kan manuelt endre adresse for å se andre alternativer og kart for hentesteder.
  4. Velg betalingsløsning: vipps vises kun for kunder i Norge, kortbetaling via Stripe for alle.

Vi leverer alltid på mandag eller senest tirsdag formiddag for å unngå at pakker blir liggende i systemet over helgen, men kan ikke garantere for om Bring klarer å unngå dette i alle tilfeller.

Hvor selger vi?

Norge

Vi anbefaler at du velger Bring Pakke i postkassen evt med pose på døren for levering dersom postkassen er full f.eks. Gjelder for pakker opp til 2 kg (for tiden 4 kg som unntak pga korona-tiltak) Mer info på Bring.no

Danmark, Sverige, Finland, Island eller Færøyene

Bring Pickup Parcel anbefales. Prisen er den samme opp til 20 kg.

Resten av verden

Vi selger foreløpig ikke til land utenfor Norden via nettbutikken. Ta kontakt for et tilbud.

Importrestriksjoner vedrørende frø eller plantemateriale til ditt land

Du må gjerne handle, og vi pakker og sender, men om pakken blir stoppet i tollen i ditt land og nektet utlevert pga importrestriksjoner, er det din risiko. Vi kommer ikke til å refundere dine kostnader. Ved å handle i vår nettbutikk, aksepterer du dette.

Vi skulle gjerne ha bygget inn i systemet en automatisk sperre når det gjelder dette, men det har vi ikke funnet en løsning for enda.

Posten Norge har en oppslagstjeneste der man kan søke på land og skjekke. Vi kan ikke garantere at infoen alltid er oppdatert, så det beste er å skjekke lokal informasjon.

Se forøvrig våre generelle salgsbetingelser.